fbpx

Ενδεικτικά Προγράμματα Μελέτης για τα Διαγωνίσματα Προσομοίωσης Εξετάσεων & Πρόγραμμα Διαγωνισμάτων (Γ Λυκείου)

Αγαπητοί/ες μας μαθητές και μαθήτριες,

αφού πρώτα από όλα ευχηθούμε δύναμη και υγεία σε εσάς και τις οικογένειές σας, θα θέλαμε σε ότι αφορά τα προτεινόμενα  προγράμματα μελέτης  που θα δείτε  παρακάτω, να σας  επισημάνουμε τα εξής:

  • Ως οδηγό μας για την επαναληπτική μελέτη, λάβαμε το πρόγραμμα των Προσομοιωτικών  Εξετάσεων του Φροντιστηρίου μας που θα διενεργηθούν κατά το διάστημα από 14 Απριλίου έως 8 Μαΐου, σταθμίζοντας συγχρόνως το γεγονός ότι κατά το διάστημα αυτό μεσολαβούν οι διακοπές του Πάσχα, που εξ’ ορισμού ταυτίζονται με κάποιες στιγμές ξεκούρασης και οικογενειακής χαλάρωσης, αλλά από την άλλη μπορούν να εξασφαλίσουν τον επιπλέον χρόνο εποικοδομητικής μελέτης που απαιτείται  στο λογικό -για την περίσταση- πλαίσιο που προτείνουμε. Στο σημείο αυτό σας υπενθυμίζουμε ότι τα μαθήματα στο Φροντιστήριο μας δεν θα πραγματοποιηθούν από Μ. Πέμπτη 2 Μαΐου έως και Τρίτη του Πάσχα 7 Μαΐου.

Προγράμματα Διαγωνισμάτων 4ου Κύκλου (Εξετάσεις Προσομοίωσης)

4ος ΚΥΚΛΟΣ

Προγράμματα Μελέτης Γ΄ Λυκείου ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

1º Πεδίο 2º Πεδίο 3º Πεδίο 4º Πεδίο

ΓΛ ΕΠΑΛ

Τα προγράμματα αυτά είναι ενδεικτικά ,γεγονός που σημαίνει ότι:

  • Ο/Η κάθε μαθητής/τρια θα μπορεί να κάνει τις δικές του/της προσαρμογές στο ενδεικτικό πρόγραμμα μελέτης που προτείνουμε, ανάλογα με τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκεται στο Φροντιστήριο και στα οποία θα εξεταστεί ή ακόμα και με το πόσο ασφαλής αισθάνεται για τις γνώσεις του/της πάνω στο κάθε αντικείμενο.
  • Όποιος/α μαθητής/τρια αδυνατεί να διεκπεραιώσει τις προτεινόμενες ώρες μελέτης, μπορεί να τις προσαρμόσει με τρόπο που να είναι το πρόγραμμα συμβατό σε αυτόν/ην, αλλά συνιστάται το παραπάνω να γίνει σε συνεννόηση με τον/την Διευθυντή/ντρια Σπουδών. Προφανώς δεν παραβλέπουμε το γεγονός ότι κατά το διάστημα 15 έως 19 Απριλίου και 22 έως 26 Μαΐου τα σχολεία θα λειτουργούν, πλην όμως οι ώρες μελέτης που προτείνονται κατά την περίοδο αυτή για όποιον/α μαθητή/τρια έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει το πρόγραμμα, έχουν ως σκοπό -εκτός από την εξασφάλιση επιπλέον χρόνου-  την αποσυμπίεση του φόρτου εργασίας καθώς και την καλύτερη κλιμάκωση του καθοριστικού επαναληπτικού διαβάσματος κατά το διάστημα αυτό.
  • Όποιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί και μπορεί να μελετήσει παραπάνω ώρες, προφανώς δεν απαγορεύεται να το κάνει, αρκεί να τηρείται σχολαστικά το ωράριο σωστού βραδινού ύπνου  (7 με 8 ώρες ημερησίως στη λογική 23:00-07:00 ή 24:00-08:00). Ο ύπνος συμβάλλει σημαντικά στις διεργασίες της μνήμης και στην «πλαστικότητα» του εγκεφάλου.
  • Αν ο προβλεπόμενος από το πρόγραμμα χρόνος μελέτης για κάθε μάθημα κρίνεται ότι δεν είναι επαρκής, μπορείτε να τον αυξήσετε- ως ένα βαθμό- σε βάρος των τρεχουσών υποχρεώσεων (επίσης συνιστάται  συνεννόηση με τον/την Διευθυντή/ντρια Σπουδών ή με τους καθηγητές σας).
  • Το ιδανικό σενάριο είναι να προλάβετε για κάθε μάθημα να ολοκληρώσετε την επανάληψη σε απόλυτο ποσοστό της ύλης. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, προτιμήστε την καλύτερη δυνατή επανάληψη σε ένα μικρότερο ποσοστό και όχι μια «επιπόλαιη» επανάληψη στο σύνολο της ύλης.
  • Για κάθε μάθημα που ξεκινάτε την επανάληψη, υπολογίστε το σύνολο των προκαθορισμένων ωρών και επιμερίστε την ύλη ανά ημέρα. Είναι απαραίτητο κάθε πρωί να έχετε πλήρως διευκρινισμένη στο μυαλό σας την ποσότητα ύλης που πρέπει να διεκπεραιώσετε.
  • Τέλος -αν και προφανές- θα πρέπει να τονίσουμε ότι ειδικά το διάβασμα της περιόδου αυτής απαιτεί την πλήρη προσοχή και συγκέντρωσή σας. Το κινητά σας μπορούν να περιμένουν το τέλος της μελέτης σας και μάλιστα η χρήση αυτών να είναι λελογισμένη ώστε να μη σας στερεί βασικά στοιχεία της όλης διαδικασίας, όπως είναι η καθαρή σκέψη  και ο ποιοτικός ύπνος.

Είναι προφανές, ότι έχοντας προετοιμαστεί επαρκώς για τις  Προσομοιωτικές Εξετάσεις του Φροντιστηρίου μας, θα έχετε στη διάθεση σας επιπλέον πολύτιμο χρόνο και κατά το αμέσως προσεχές διάστημα για συντήρηση ή και για επαύξηση των γνώσεων σας, προκειμένου να είστε πανέτοιμοι, πνευματικά και σωματικά, για τις τελικές εξετάσεις.

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση των Φροντιστηρίων «αξία»

Ετικέτες: